n11’de Mağaza nasıl açılır?

E-ticaret yapmak isteyen ya da günümüzde tüm işini dijitalde büyütmek isteyen girişimcilerin birçok pazar yerinden faydalanması gerekmektedir. Bu pazaryerlerinin en çok tercih edilenleri arasında N11 yer alıyor. N11’de satış hayatına öncelikle özel mağazacılık yoluyla başlayan ve müşteri kitlesini hızla arttıran bir e-ticaret sitesidir. Sonrasında başka mağazalarında online mağaza açmasına imkân tanıyarak iş hacmini oldukça genişletmiştir. Siz de online satışa yeni başlayacak bir girişimci veya şirket sahibiyseniz N11’den kendinize bir mağaza açabilir ve geniş bir müşteri kitlesine hitap ederek e-ticaret hayatınıza başlayabilirsiniz.

⚠️*NOT: N11’de satış yapabilmek için bizden istenen en önemli şart bir firma olmaktır. N11 bireysel olarak satış yapılmasına izin vermemektedir.

İlk olarak n11.com sayfasını açıyoruz. Sayfanın en altında bulunan Mağazalar menüsünden Mağaza Girişi sekmesine tıklıyoruz ya da so.n11.com sayfasını açıyoruz.

Açılan sayfada sol tarafta yer alan Mağaza Girişi kısmındaki Hemen Üye Ol butonuna tıklıyoruz.

Karşınıza gelen sayfadaki bilgileri doldurarak (bilgiler içerisinde yer alan e-posta adresi aktif bir adres olmalı çünkü n11 tüm iletişimi bu mail üzerinden gerçekleştirecektir) üyeliğinizi oluşturabilirsiniz.

Üyeliğinizi oluşturduktan sonra yazdığınız e-posta adresine n11 tarafından bir onay maili alacaksınız. Tüm bu işlemler tamamlandıktan sonra so.n11.com adresinden Mağaza Girişi bölümünde yer alan Kullanıcı Adı ve Şifre kısımlarını doldurarak Giriş butonuna tıklayarak giriş yapıyoruz.

Giriş yapıldıktan sonra sağ üst köşede bulunan Hesabım menüsünde yer alan Evrak Yönetimi sekmesine tıklıyoruz.

Karşımıza gelen sayfaya gerekli belgelerinizi ve satış sözleşmenizi yükleyerek mağazanızın onaylanması için n11’ e belgelerinizi gönderiyorsunuz.

⚠️***NOT:** Burada dikkat edilmesi gereken husus n11 mağaza adınızın doğru girilmesidir. Çünkü n11 mağaza adınızı bir daha değiştirmenize izin vermeyecektir.

N11 ‘de Mağaza Açmanız İçin Gereken Belgeler Nelerdir?

Sermaye Şirketleri veya Adi Ortaklıklar İçin;

  • Güncel Faaliyet Belgesi (Son 6 Ay içerisinde alınan)
  • Vergi Levhası
  • Şirket Kuruluş Ticaret Sicil Gazetesi
  • İmza Sirküleri
  • Ortaklık Sözleşmesi (Adi Ortaklıklar için)
  • Çalışma Mali Şart ve Prensipleri (Komisyon Anlaşması)
  • Satıcı İlan ve İşlem Sözleşmesi (n11.com Sözleşme)

Şahıs Şirketleri için;

  • Vergi Levhası
  • İmza Sirküleri
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi (Sadece Ön Yüz)
  • Çalışma Mali Şart ve Prensipleri (Komisyon Anlaşması)
  • Satıcı İlan ve İşlem Sözleşmesi (n11.com Sözleşme)

N11 ‘de Mağaza Açılışı Ne Kadar Sürer?

N11 mağaza açılma süresi herkese göre değişiklik göstermektedir. Gönderdiğiniz evraklar Doğuş Planet tarafından onaylandıktan sonra mağazanız aktif hale gelmektedir. Bu süreç içerisinde eğer evraklarınız tüm gereklilikleri sağlıyorsa n11 sizinle e-posta ya da telefon aracılığı ile iletişime geçecektir.

Karşımıza gelen sayfaya gerekli belgelerinizi ve satış sözleşmenizi yükleyerek mağazanızın onaylanması için n11’ e belgelerinizi gönderiyorsunuz.

⚠️***NOT:** Burada dikkat edilmesi gereken husus n11 mağaza adınızın doğru girilmesidir. Çünkü n11 mağaza adınızı bir daha değiştirmenize izin vermeyecektir.

N11 ‘de Mağaza Açmanız İçin Gereken Belgeler Nelerdir?

Sermaye Şirketleri veya Adi Ortaklıklar İçin;

  • Güncel Faaliyet Belgesi (Son 6 Ay içerisinde alınan)
  • Vergi Levhası
  • Şirket Kuruluş Ticaret Sicil Gazetesi
  • İmza Sirküleri
  • Ortaklık Sözleşmesi (Adi Ortaklıklar için)
  • Çalışma Mali Şart ve Prensipleri (Komisyon Anlaşması)
  • Satıcı İlan ve İşlem Sözleşmesi (n11.com Sözleşme)

Şahıs Şirketleri için;

  • Vergi Levhası
  • İmza Sirküleri
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi (Sadece Ön Yüz)
  • Çalışma Mali Şart ve Prensipleri (Komisyon Anlaşması)
  • Satıcı İlan ve İşlem Sözleşmesi (n11.com Sözleşme)